Het weekbericht. Stilte voor de storm?

De Nassauschool is deze week rustig van start gegaan. Nagenoeg iedereen was er en het voelde goed elkaar na de herfstvakantie weer te ontmoeten. Bijna alle leerlingstoelen waren bezet en alle leerkrachten aanwezig! Beter konden we het bijna niet wensen.
Dat in tegenstelling tot een school in Groningen Zuid. Een school die qua grootte en organisatie lijkt op de Nassau. Een week op slot door een groot aantal besmettingen. En het valt zomaar uit de lucht!

Het virus gaat onze schooldeur nog grotendeels voorbij, alhoewel de eerste testen inmiddels al weer uitstaan… En dan kan het snel gaan… Hoop dat het zo rustig blijft, of is het wachten op de storm?
Dus weinig coronanieuws. En dan geldt: geen nieuws is goed nieuws. Dus een heel kort weekbericht deze keer.

Maar nog wel op de valreep een compliment. Wat fijn dat in de vakantie enkele leden van de ouderraad het plein aan de Nassaulaan onder handen hebben genomen. Ook al scheen de zon niet, de leerlingen genoten volop. Dank voor de creatieve "schilderkunst". En nu maar hopen dat de herfstblaadjes het zicht niet beperken.

Tot volgende week, mede namens het team, Cees Aandewiel.